Повернення (обмін) товару належної якості:
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий в магазин протягом 14 днів, враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: товар, не був у вжитку та не має слідів використання, подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
У разі гарантійного випадку:
Покупець інформує продавця про це в письмовій формі, надав наступні документи:
- Акт рекламації
- Акт виконаних робіт з сервісної станції, з печаткою встановленного зразка, за статею 581 Господарського кодексу України .
- Документ, що підтверджує придбання данного товару у продавця.
Гарантійний термін на всі товари становить 12 місяців, якщо додатково не вказано інше.
Для отримання додаткової інформації:
А також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас направити звернення у будь який месенджер за телефоном +380978456103
Просимо Вас детально описати проблему. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.