UA RU
Кошик (0)
Підбір автозапчастин
+38 063 304 13 88
Головна Доставка і оплата

Доставка і оплата

Доставка

Інтернет магазин parts.in.ua пропонує вибрати зручний спосіб доставки запчастин по місту та всій Україні:

  • Нова пошта по всій Україні (до складу або до дверей)
  • Службами таксі (тільки для Дніпра)
  • Самовивіз із магазину за адресою м. Дніпро, пр.Олександра Поля, 28а, 3 поверх, офіс 504

Послуга доставки оплачується перевізнику при отриманні.

Оплата

Інтернет магазин parts.in.ua надає можливість обрати найбільш зручний спосіб оплати

  • Готівкою;
  • Безготівковий розрахунок;
  • Накладним платежем;
  • Онлайн на сайті (LiqPay).

Обмін та повернення товарів належної якості

Інтернет магазин parts.in.ua працює в законодавчому полі та гарантує повернення або обмін запчастин:

  • Збереження первісного зовнішнього вигляду та пакування. (Категорично заборонено використовувати скотч, відсутність будь-яких написів чи пошкоджень тощо); 
  • Повна справність запчастини; 
  • Запчастина не була встановлена на автомобіль; 
  • Наявність документа, що підтверджує факт та умови придбання зазначеного товару. 
  • Повернення товару можливо протягом 14 днів з моменту оформлення замовлення 
  • При поверненні товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися лише повним комплектом.
  • При поверненні товару, належної якості, покупець сплачує послуги пошти 
  • Моментом повернення товару продавцю вважається фактичне надходження товару до магазину 
    Повернення коштів здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту повернення товару. (Протягом цього терміну ми можемо провести експертизу товару з метою визначення його якості та збереження споживчих властивостей.)

До повернення не підлягають:

  • Електрообладнання (свічі, котушки запалювання, електронні блоки, запобіжники, датчики тощо), мастила, технічні рідини, автокосметика, лампи тощо.
  • Товари, привезені під замовлення (з-за кордону)

Покупець, при отриманні замовлення на пошті, має перевірити цілісність, комплектність та зовнішній вигляд замовлення. У випадку пошкодження товару, відсутності комплектуючих має одразу повідомити продавця, відмовитися від посилки та написати скаргу на пошкодження товару 

Покупець, отримавши посилку підтверджує її належний вигляд, комплектність та не має скарг до продавця  

Обмін та повернення товарів НЕналежної якості

  • Перелік документів, необхідних для проведення повернення товару за "рекламацією": 
  • Копія документа, що підтверджує придбання запчастин. 
  • Копія наряд-замовлення з СТО, де проводилася установка рекламаційної запчастини з вказівкою: переліку робіт, виконаних під час заміни даної запчастини і т.п.; пробігу автомобіля на момент установки; даних автомобіля; дати установки.

Акт рекламації. Заповнюється на СТО, де проводилася заміна рекламаційної запчастини. Форма акта вільна. У акті рекламації обов'язково повинні бути вказані: 

  • пробіг на момент рекламації; 
  • опис проблеми, з якою клієнт звернувся на СТО з рекламацією; 
  • висновок спеціаліста СТО, на підставі якого було прийнято рішення відправити рекламацію постачальнику.

Щоб повернути товари належної та неналежної якості, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом - контакти. Потім надішліть товар за адресою м. Дніпро, пр.Олександра Поля, 28а, 3 поверх, офіс 504

Приємних покупок!